torsdag 29 november 2007

Radio

På söndag ska vi ha första adventsfika här hemma för släkt och vänner. Det kommer bli så trevligt. Jag håller på att baka julgodis för fulla muggar. Förra inlägget var en liten försmak på allt det goda.
Idag har jag fått en fin radio av min kära make. Tack älskade Johannes!
Imorse hade jag och dottern disco i köket. Det var supertrevligt :)



Det bästa är att jag lätt kan koppla min Ipod till den. Just nu lyssnar jag på Harry Potter på engelska till min kurs Children´s Literature.
Kram Maria

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin! Och vad smart att man kan koppla ihop den med ipoden!

Nilla sa...

Så snygg!

Ha en bra kväll!

Kram Nilla

På min gatan i stan sa...

Va snygg!!!:-)

Kram

Flickan på landet sa...

Mysigt med adventsfirande och snygg radio, jag har också en likadan, som jag och sonen brukar rock till i köket :-)
Trevlig lillajul!

Beas sa...

Toppenfin! Själv gömmer jag in anskrämliga bakom gardinen för tillfället! :-P

Hem och Lycka sa...

Snygg och läcker radio! kram