måndag 11 juni 2007

Lite trädgård

Idag visar jag lite bilder från min svägerskas trädgård. Den är stor och fin och när man tittar närmare hittar man ofta små söta inslag lite här och var, till exempel en liten fågel i ett hål i trädet. Hon är även väldigt duktig på att skapa olika rum i trädgården. Supermysigt!

I den här gamla båten planteras det. Jag tänkte ha något liknande fast med sand i som sandlåda.



Jag har fler bilder från hennes trädgård och barnens lekstuga som jag kommer visa framöver. Tack Johanna för titten!

7 kommentarer:

Stina sa...

Tack, vännen!

Åh, vad mysigt det ser ut. Kram Stina

Anonym sa...

Underbrat! Alla blomsterbilder inspirerar mig att ta bilden till trädgårdshandeln!

Skrymslen och vrår sa...

Hej! Jag har kikat runt lite på din blogg. Mysigt hus ni har. Trevliga bilder från din svägerskas trädgård. Är det mårbacka-pelargoner hon har? Hur som helst är de ljusrosa pelargonerna vackra!

Inre Harmoni sa...

Som alltid, underbara bilder.
Tack för inspirationen!

Kram Jessica

Lantliga ting sa...

Tack för era snälla kommentarer. Hanna, jag tror att det kan vara mårbacka men jag är inte säker.

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har ! Kul att jag hittade hit...

Roligt att få kika in i din svägerskas trädgård - där var det mycket vackert att titta på.

Kram Kram
Carina

Anonym sa...

Hej Maria
Vad fint det kommer bli med badrum däruppe. Lycka till med renoveringen. Jag vet hur det är;-)KRAMAR/ iNgela