onsdag 13 juni 2007

Mera shopping

Vi är sjuka familjen här hemma. Dottern har åkt på ögoninfektion, sambon är allmänt krasslig och jag sitter just nu med 39,4 graders feber. Och jag säger bara att det är tur att ni inte kan höra mig, för pga halsont så hör man knappt vad min hesa röst försöker säga.

I helgen var jag iallafall en sväng till Malmö och i den underbara butiken Fideli och konungen hittade jag två vackra ljusstakar i fattigmanssilver. Jag hade kunnat köpt myycket mer men en skrikande, övertrött bäbis stressade mig.




Idag har jag och sambon även slagit till på en efterlängtad sladdfri dammsugare. Perfekt att ha till den ständigt smutsiga trappan eller till kattmaten som ständigt spills ut på golvet (av katterna då). Dammsugarn finns tyvärr inte i vitt men en ljus silvergrå vart det.

Hade bra! Kram Maria

1 kommentar:

Hilde sa...

Så fine lysestaker du har kjöpt, de likte jeg virkelig godt. Den dammsugaren virker veldig praktisk:)
Kram Hilde