torsdag 21 juni 2007

Matsalsbordet (som ej står i en matsal)

Idag tänkte jag skriva om en bra sak som har hänt och en dålig. Den bra och roliga saken är att jag igår köpte min brudklänning! Nu är det inte långt kvar, bröllop den 14 juli :)
Den tråkiga saken är att alldeles nyss när min kära sambo spikade på vår nya träpanel på utsidan av huset så ramlade en av mina tavlor ner och gick sönder. En födelsedagspresent från min älskade :(

Kom på att jag inte visat några bilder på stolarna som jag fixat iordning, när de är på plats. Bordet har vi lånat och det är jättepraktiskt. Det går nämligen att dra ut så man faktiskt kan sitta 10 personer runt det. Notera även den gula kattsvansen på bilden nedan.




Det är min sambos pappa som har tillverkat dessa snygga ljusstakar.

Ha en trevlig midsommarhelg! Kram Maria

3 kommentarer:

Mrs M sa...

*hihihi* svansen var fin! Vilket bra och rymligt bord och fina ljusstakar. Jag blir väldigt nyfiken på klänningen, men den kanske du inte får visa än ;-)?

Lin & Lavendel sa...

Stolarna är jättefina, passar bra till bordet. Ljusstakarna var också fina. Vad härligt med bröllop! Hoppas man får se klänningen sen!

elin1976 sa...

Ønsker deg en fantastisk midtsommer aften.
Masse klemmer fra Elin:O)