onsdag 8 augusti 2007

Auktionsfynd

Jag måste tacka för alla snälla kommentarer jag får! Jag blir så himla glad så fort jag ser en ny kommentar så fortsätt gärna att skriva dem.



Förra veckan så fick jag dessa kökshanddukar för en billig peng på auktion. Jag är mycket nöjd med kapet, nu har jag kökshanddukar så det räcker och blir över. Kanske skulle jag ta och sy någonting av några stycken?

Det som är speciellt roligt är att de flesta av dem har initialerna MW broderade på sig. Det är ju nästan mina initialer, jag har ju MV. Fast mitt efternamn stavades faktiskt med W förr i tiden :)



Det finns lite olika varianter på kökshanddukarna.

Ha en trevlig dag! Kram Maria

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gu vilka härliga köks´handdukar :) väldigt kreativa

Hilde sa...

Kanonfine kjökken handdukar. Det er noe annet en de vanlig standar som finns i butikk, om du ikke vil legge en formue på handdukar vil si:)
Kram Hilde

Anonym sa...

Så lantligt och härligt!
Du kan ju sy kuddar till köket eller varför inte gardiner, annorlunda och häftigt!
Visa om du syr nåt!
Ha en bra dag!
Kram Bodil.

Moodboardwithflowers sa...

Å vart hittade du en auktion? I Hallsta?

Ett hus i vitt sa...

Vad fina!! Och vad MÅNGA! Jättekul att initalerna stämde. Kram, Anette

Anonym sa...

Åååh vad härliga och alla i samma stil. Du kan ju hitta på massa kul med dessa! MVH Knyttis

Mrs M sa...

Vad fina handdukar och så många!!! Jag tyckte bäst om den rutiga, skulle nog sy en kudde av dem... Kram

Hem och Lycka sa...

Vad vackra!! Hihi, mina initialer är det t o m! ;-) kram