söndag 12 augusti 2007

Mateus

I går var jag och min man på shoppingtur i vår kära huvudstad. Jag drog med honom till inredningsbutik efter inredningsbutik. Han verkade faktiskt inte ha så mycket emot det, jag vet inte vad som har hänt :)

På NK köpte jag dessa otroligt vackra handgjorda fat från Mateus. Jag tänker använda dem som vackra uppläggningsfat eller stående på vardagsrumsbordet med ljus på. Jag är helt förälskad i dessa ljuvliga fat.



Jag måste säga att färgen på faten stämmer bättre överrens med verkligheten på det nedre kortet. Det rosa fatet skulle jag kalla gammelrosa.

4 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Härliga fat! kul att du köpte olika färger! Så gjorde jag med vackra glas en gång. Köpte tre gröna och tre blå bara för att jag inte kunde bestämma mig. Det är JÄTTEFINT när man dukar :-)

Hilde sa...

Oj så fine tallerkener. De var virkelig spesielle, kul å ha noe som ikke alle andre har.
Jo, illamåendet er jammen en pers denne gangen, så var det ikke med sönnen. Men, noen gang går det jo over.
Kram Hilde

www.nestorforlag.se sa...

Vilka vackra tallrikar. Jätte fin blogg du har, underbara bilder.
Ha en bra vecka / Jessica

Annas Lycka sa...

Jag bara älskar Mateus alla vackra ting. Underbara! n mysig sida du har! Ha det! Anna