söndag 19 augusti 2007

Hallstahammar

När jag var ute på promenad med Alva i hennes barnvagn tidigare i veckan så kom jag på att vår promenadväg är så vacker att jag nog borde ta kort på den. Nu har jag gjort det och tänkte visa mina bloggläsare en vacker del utav Hallstahammar som bara ligger ett stenkast från vårt hus. Jag gillar att gå på morgonen då turister (och Hallstabor) inte har hunnit ta sig till Skantzenområdet än.


Strömsholmskanal går genom Hallsta.



Skantzsjön.



Två lite speciella lekplatser kan man hitta här.

Hoppas ni har haft en bra helg. Kram Maria

5 kommentarer:

Lotta sa...

Vilken vacker omgivning!

Ha det gott!
Varma hälsningar
Lotta

Anonym sa...

så gulligt, förstår att ni trivs att gå omkring där :)

Hilde sa...

Så vakkert! Fotstår godt at du nyter av å gå der:)
Kram Hilde

Lavendel & Romantik sa...

Va otroligt mysigt det ser ut där.måste vara härligt att gå morgon rundan där...ha det gott Kram/Majsan

Anonym sa...

Hej! Vad fint ni bor. Jag blev lyrisk över er inredningsstil. Jättesnygga kökstapeter. Från vilket företag kommer de? Jag hittade din sida genom hwita rum. Jag heter Rosi. Ha en fortsatt trevlig höst.