tisdag 14 augusti 2007

Inredning till Alvas rum

Idag tänkte jag visa lite inredning som ska in i Alvas rum så fort det är klart. Eftersom vi hyr en ställning nu när vi byter tak på huset så får Alvas rum vänta lite. Men det dröjer inte länge till...

Idag fyndade jag denna härliga spjälsäng på blocket för 300:-. Egentligen drömmer jag om en gammal dansk Junosäng eller den nytillverkade kopian från Sebra men just nu räcker pengar inte till. Den här sötnosen funkar bra endå tycker jag. Höj och sänkbar sida och när Alva är tillräckligt stor kan man ta bort den sidan.

När jag var i Stockholm i helgen så hittade jag äntligen en liten postlåda i vitt till Alva.


Av ungefär 20 kort på den här stenen så vart det här kortet bäst (jag får skämmas lite som faktiskt gick en fotoutbildning på gymnasiet).



9 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Fick du katten på köpet? ;-)
Jättefin säng!

Kram!

Lavendel & Romantik sa...

Fin sten & säng Och du jag gillar oxå Mateus Kram/Majsan

Anonym sa...

väldigt gulig säng :D kram :D

Hilde sa...

Kanonfin seng:) Det er jammen bra det finns loppis, selv fant jeg en växasäng på loppis forrige helg. De litt äldre sengene er mye finere enn de nye syns jeg.
Kram Hilde

Anonym sa...

Söt postlåda:) Längesen man såg dig, du kanske inte kommer ihåg mig. Hittade din syster av en slump på bilddagboken. Grattis till giftemålet! (såg i vlt) och söta lilla Alva. Ha det bra:)

Amoroso sa...

Någon tycks redan har hittat dit? *ler* Vilken fin blogg du har!

Anonym sa...

gu vilken inspererande sten.

"lilla slottet" sa...

var hae du köpt stenen??

Lantliga ting sa...

Jag har köpt stenen hos Syster Lycklig