tisdag 1 maj 2007

Ny blogg

Inspirerad av alla trevliga inredningsbloggar med vackra bilder, har jag nu startat min egen. Jag hoppas att även jag kan inspirera andra med bilder från mitt eget och andras hem. Jag gillar att inreda i en lantlig, romantisk stil där färgen vit och andra ljusa nyanser dominerar. Min dröm är att en dag starta en inredningsaffär där jag blandar gamla möbler, egengjorda inredningsdetaljer och nya lantliga föremål. Men som den mammalediga lärarstudenten jag är får min dröm förbli dröm, än så länge. Tills dess har jag fullt upp med att inreda vår lilla villa. I villan har vi bott i ca 1 år och den förvandlas sakta från ruckel till vårt drömhus.


Jag börjar med att visa ett urval av mina lyktor. Jag älskar nämligen lyktor och ljusstakar av alla dess slag.










1 kommentar:

På min gatan i stan sa...

Hejhej!!!

Jag älskar också lyktor! Det börjar bli lite lite plats kvar för mera lyktor. ;-)

Fin blogg, här kommer jag nog att kika in igen!

Kram Martina!