torsdag 31 maj 2007

Köksdetaljer

Idag tänkte jag visa lite detaljer från mitt kök. När vi flyttade in så snabbrenoverades köket för att få det lite trevligare men en omfattande köksrenovering kan nog beräknas ske nästa år.

I denna söta brödburk förvaras haklappar och lite leksaker.
I burkarna förvaras tepåsar i alla möjliga goda smaker.

Mitt vackra kakfat från Indiska står jämt framme.

Den här söta saftflaskan var jag bara tvungen att köpa när jag var på Lagerhaus senast.

Och slutligen visar jag en bild på min pappersrullehållare (heter det så?) från Fridas gård.

Ha det så bra! Kram Maria

5 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

*Fniss*, pappersrullehållare...ja jag säger nog detsamma men det låter onekligen lite fel.

Härliga saker du visar upp och den där flaskan vill jag också ha.

kram!

Inre Harmoni sa...

Hej,

Jättefina saker. Brödburken är underbar. Vill också ha!!

Som alltid, underbara bilder!

Ha en jättebra helg.
kram Jessica

Hem och Lycka sa...

Oj, vad törstig jag blev ;-) Får nog hoppa in på Lagerhaus nästa gång jag är i närheten ser jag.. Superfina saker!

Anonym sa...

En sån där brödburk fyndade jag på loppis för 30 kr förra helgen!! :)

Anonym sa...

gud va söta saker du har