tisdag 8 maj 2007

Shopping!

Tack för alla tips angående mina stolar. Jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra än men så fort det är klart så visar jag bilder.

Nu har jag shoppat jättemycket inredningsprylar den sista tiden. Måste nog ta och lugna ner mig. Fast det kan jag göra efter jag beställt några ljusstakar som jag spanat in på www.countrybymail.se :) Idag fick jag åka ner till posten och hämta ut tre paket, plus att jag fick hem två paket med traderafynd. Jag fick bland annat vita påslakan från www.laredoute.se och massa pysselmaterial från www.slojd-detaljer.se (vad jag gör med det får ni se senare).


Jag fick även hem denna väldigt fina madonna från www.cosas.se. Statyn är andra sortering men den är väldigt fin endå!


Min billiga kamera tar inga bra närbilder men detta är en 9 cm hög madonna som jag vann på tradera för 10:- (+11:- i frakt).

2 kommentarer:

Beas sa...

Madonnorna var ju hur fina som helst, skulle också vilja ha, men tvekade inför att köpa de på andrasorteringen,men det ångrar jag lite nu. :-)

Det är roligt att inreda och köpa saker, visst är det? :-)

Lantliga ting sa...

Jo visst är det roligt att köpa saker. Tur att min karl har fått löneförhöjning :)