måndag 30 juli 2007

Cupcakes

I lördags hade vi lite folk över och då passade jag på att baka dessa söta cupcakes som man kunnat se om man tittat på programmet Leila bakar på TV4+. Men av någon konstig anledning så tyckte jag hennes cupcakes såg proffsigare ut :D
Här hittar ni receptet iallafalla plus en massa andra av hennes smarriga recept.

Vi har nu lånat en kamera av mina svärföräldrar eftersom våran fortfarande är trasig men jag hittade kvittot tillslut!



Den här lilla gästen föredrog att smaska på någonting annat än mina cupcakes men jag tog inte illa upp för det :)

Kram Maria

8 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Åh, va gott!!! Tar gärna en! ;-)

Kram!

Hilde sa...

Ser smaskens ut:) og visst var de fine..
Hilde

Beas sa...

Såg jättegoda ut ju! :-)

Hem och Lycka sa...

Å vad gott!

Anonym sa...

Mums! Prov smakar gärna en av dem!

Granne med Selma sa...

När det är soligt säger jag :"När det blir dåligt väder ska jag ta en bakdag! och när det regnar säger jag "tänk, jag känner mig så trött idag när det regnar!. Aldrig blir det nåt bakat hemma hos mig...
Låtsasfikar på dina ljuvliga bakelser istället :-)

Anonym sa...

Hej "Lantliga ting". Guess who! Höm Höm* Vad fina muffins du har gjort då. Gjorde du inte några banan/choklad också?

DRÖMHUSET sa...

Ser farligt goda ut :-)
Kram Sofie