onsdag 18 juli 2007

Nya inköp

Nu tänkte jag visa mina nya köp från den danska butiken Isabella Smith (klickbar länk). Jag passade på att handla medan det var rea. Den dyra frakten har avskräckt mig tidigare men jag resonerar så att det gjorde inte så mycket p.g.a. rean. Jag har handlat en ljuvlig cremefärgad skål och tre små söta matchande mått. Och till den blivande tvättstugan inhandlades en vacker tvättmedelsbehållare och en tvättbalja. Tvättmedelsbehållaren är inte bara vacker utan praktisk då vi köper hem årsförbrukningar av tvättmedel och en hel burk årsförbrukning behöver ju inte stå framme. Då är denna behållare mycket bättre.




Hade så bra. Kram Maria

12 kommentarer:

Beas sa...

Åhhh...jag fullkomligt älskar måtten. Sådan vill jag ha i nya köket också. Suveränt fint!

Roligt att få lite nytt till tvättstugan ju. :-)

Hilde sa...

Så mye fint du har handlet:) Nå angrer jeg stort på at jeg ikke la en bestilling för rean var slutt. Jaja, jeg får skylla meg selv, feg som man er. Så det var like enkelt som å handle på en svensk nettbutikk, eller?
Kram Hilde

På min gatan i stan sa...

Vilka jättefina saker!!! :-)

Kram!

På min gatan i stan sa...

Vilka jättefina saker!!! :-)

Kram!

Shyme sa...

Så fina saker du köpt, skåle och måtten är superfina har suktat efter sådana själv....

/J

Mrs M sa...

Å nu ångrar jag att inte jag köpte den där fina tvättmedelslådan ändå! Vi köper också såna där stooora hinkar med tvättmedel, det är smart att ha en större att fylla på då... Jättefina saker du shoppade! Kram

Granne med Selma sa...

Vilka jättefina saker du visar. Kul att kunna köpa sig det man önskat.

Stina sa...

Vad fina saker du handlat. Bakskålen har jag med. Den älskar jag. Kramis

Beas sa...

Johopp...det skulle du visst fixa...att göra roliga tårtor alltså. :-)

Och nu vill jag ha måtten igen. Du frestas ju så...skulle vara så fint på en liten hylla i nya köket ju. :-)

Vad var det egentligen för mått på måtten? (Hmm..lät konstigt, men du förstår nog vad jag menar!) :-D

elin1976 sa...

Flotte saker. Jeg har også denne bollen til å bake i og målebegerne. Mine er i blått og rosa. Jeg elsker å lage pannkaker i den for man trenger ikke øse. Man kan jo bare tømme pannekakerøren ned i pannen. Perfekt for alle husmødre. Ha en fin dag:O)

Ann-Sofi sa...

Hejsan!

Vad fiint ni har det! sån tvätmedelsburk skulle jag oxå vilja ha(:

Jättefin blogg... kommer garanterat på besök igen(:

Mvh Frökensidenskär.

Anonym sa...

bästeller du om på nätet ?