onsdag 25 juli 2007

Mer shopping

Min kamera som inte är mer än två månader gammal har dött. Till råga på det så ligger inte kvittot där vi förvarar alla våra kvitton. Blir att rensa igenom alla våra papper imorgon alltså. Så jag har inte kunnit tagit några nya bilder men jag hittade denna bild i datorn som jag inte har visat ännu. Jag har köpt en härlig gammal tvättbräda och en girlang i eukalyptusimitation från den underbara butiken Me and my home. Tvättbrädan tänker jag ha stående i min blivande tvättstuga. Jag köpte även fler saker som jag inte hann ta kort på men den som väntar på nått gott..

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Gamla tvättbrädor är så härliga!
Upptäckte en hemma hos makens farmor häromveckan, men förståss hade hon lovat den till något museum... :-( Typiskt!

Ha det bra! :-)

Hem och Lycka sa...

Skulle hemskt gärna vilja ha en sådan, oerhört snygg!

www.nestorforlag.se sa...

Jätte fin tvättbräda har en precis likadan själv.