torsdag 12 juli 2007

Spegel, spegel..

Nu har jag inhandlat den första saken som ska in i vårt nya badrum som beräknas byggas nästa vecka. I badrummet har jag tänkt inreda vitt med inslag av svart möjligtvis med svart/vitt-rutigt golv. Så denna vackra svarta spegel från House doctor har jag spanat in länge. En dag när jag är in på webbutiken Hem ljuva hem, där jag har spanat in den, så ser jag att det endast är en kvar. Då var jag ju tvungen att köpa den även om det kanske dröjer innan den kan komma på plats. Sålänge får den stå på min dotter Alvas byrå (vars rum snart är klart) :)


Visst är den tjusig?
Ha en trevlig helg. Det ska jag ha iallafall. Kram!

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Jättevacker spegel, har sneglat på den där mååånga gånger men eftersom jag inte har någon plats för den så har det heller inte blivit nåt köp.

Vad vackert det blev hos dig och vilken tur att du fick tag i den sista! kram

Beas sa...

Suveränt fin spegel. Ibland ska man ha lite tur! :-) Den kommer bli jättefin i ett ev. badrum.