torsdag 5 juli 2007

Mjöl och socker

Idag har det fyndats lite, iallafall tycker jag det. Dessa urmysiga burkar i vitt porslin kostar 149:- styck på butiken Krinolin i Västerås. Nu är det så att butiken just nu har 50% rabatt på allt i butiken. Det tyckte jag var trevligt som fick två burkar till priset av ett. Det fanns som mycket mer som jag kunnat köpt men jag hade inte riktigt tid att titta ordentligt och jag hade inte riktigt möjlighet att kånka runt på så mycket. Därför lämnade jag motvilligt kvar en stor zinkbalja som någon annan får nöjet att köpa. Men visst är mina burkar fina?




2 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Tack gulliga du för att skrev en kommentar hos mig så jag hittade dig! Så fint du har det och va pysslig du är :-) Fastnade själv för Feng Shui efter att ha läst boken Rensa i röran. Läser om den boken någon gång ibland för att inte falla i frestelsen att bli en liten hamster. Underbara burkar du hittat!
Stor kram till dig!

Anonym sa...

Jättefina! Vilket fynd två för priset av en!
Tackar för titten och de inspirerande bilderna av ditt fina hem!
Lena