måndag 2 juli 2007

Vitrinskåpet

För tillfället har jag tröttnat på min gröna bakgrundsfärg så nu har jag bytt, ifall ni inte känner igen er :)


Idag kommer lite bilder på saker som man kan hitta i vårt vitrinskåp. Vitrinskåpet ser ut så här men om man är uppmärksam så ser man att innehållet i vitrinskåpet skiljer sig på bilderna. Det beror på att den första bilden är gammal och jag har hunnit förnya innehållet sen dess.


Närbild på mina söta glögglas. Visst är de här temuggarna fina.
En fin kanna som blir använd alldeles för lite eftersom jag glömmer att den står i vitrinskåpet.
Ha det så bra. Kram Maria


3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vackert skåp och fint innehåll!

Anonym sa...

ÅÅÅHH, vilket skååååp! Och dina saker i var fina med, gillade dina små gögg glas!

puss/Mari

Anonym sa...

Jag äslkar det där vitrinskåpet! Vilken underbar altan ni har fått, jag gillar möblerna. Hoppas att ni fårmånga mysiga, varma sommarkvällar där.
Vad vacker du kommer vara på bröllopet. Klänningen sitter perfekt!